poniedziałek, 17 marca 2014

Książkowi ulubieńcy

No cóż trochę mnie tu nie było , nawet więcej niż trochę . Mam nadzieję od nowa wdrążyć się w pisanie bo co tu dużo mówić , a nóż komuś się przyda .
Postanowiłam na początku wdrążyć się ulubieńcami stycznia , lutego i marca .
Na pierwszy ogień idą ulubieńcy książkowi jak już widać .
Nie mam zamiaru spoilerować czy też recenzować a jedynie krótko zachęcić do przeczytania .

Katarzyna Berenika Miszczuk – Druga szansa

Młoda dziewczyna budzi się w pokoju którego nie zna , okazuje się że przebywa w ośrodku Druga szansa gdzie przybywa ponieważ cała jej rodzina umarła w pożarze . Głowna bohaterka Julia Stefaniak zaczyna terapie w ośrodku , która ma jej pomóc w odzyskaniu pamięci .
Ponadto Julia zaczyna słyszeć głosy i widzieć dziewczynę , która wydaje jej się znajoma .
No cóż uwielbiam tą autorkę , właściwie czytam ją od początku i jestem pod wrażeniem jej ewaluacji pod względem chociażby stylu pisania . Okładka bardzo pasuję do treści książki , tak , jestem tą osobą , która ocenia książki po okładce i nie uważam tego za coś złego.
Pomysł na fabułę jest dość nie spotykany , zakończenie mnie zaskoczyło. Autorka ciekawie buduję sceny strachu , każdy bohater jest wyraźny , zdążyłam go albo polubić albo znienawidzić . Książkę wręcz połknęłam w całości .
Kategoria : fantastyka 


Sophie Hayes sprzedana moja historia
Sophie miała dwadzieścia cztery lata, kiedy pojechała do Włoch odwiedzić chłopaka – swojego dobrego przyjaciela. Spędzili razem romantyczny weekend i Sophie uwierzyła, że to miłość jej życia.
Ale kiedy powiedziała, że musi wracać do Anglii, wszystko się zmieniło. Uroczy i troskliwy Kas pokazał swoją prawdziwą twarz: brutalną i cyniczną. I poinformował ją, że będzie dla niego pracowała.
Jest to autobiografia co sprawia że podchodzę do tego jeszcze bardziej emocjonalnie , przedstawiony problem prostytucji , sprzedawania młodych kobiet jak i przemocy zarówno tej psychicznej jak i fizycznej .Nigdy do końca nie rozumiałam czemu ofiara zostaje przy swoim kacie że tak to ujmę a ta książka rewelacyjnie to przedstawia . Podziwiam Sophie za niesamowitą odwagę ,zdecydowanie warto przeczytać .

Cytaty :
,,Powinnam wiedzieć, że nie można czegoś nieustannie deptać i spodziewać się, że zachowa niezmieniony kształt, nawet jeśli nie rozpadnie się na tysiąc kawałków. ''
,,Dla niego to było całkiem zwyczajne,że pomaga komuś, kogo kocha i o kogo się troszczy, robił to zupełnie odruchowo, bez namysłu. Ale we mnie to wzbudzało niepokój, wręcz strach, bo zastanawiałam się, kiedy uświadomi sobie, że nie zasługuję na taką miłość.''
Kategoria : autobiografia 



Anne Bishop pisane szkarłatem
Meg Corbyn jest jasnowidzącą szczególnego rodzaju – widzi przyszłość, jeśli rozetnie sobie skórę i pojawi się krew. Ten dar jest dla niej jednak przekleństwem, gdyż znajduje się w mocy Kontrolera, człowieka, który pragnie mieć stały dostęp do wizji Meg. Postanawia więc uciec, a jedynym bezpiecznym dla niej miejscem okazuje się Dziedziniec w Lakeside – dzielnica handlowa opanowana przez Innych.
Simon Wolfgard, zmiennokształtny, niechętnie zatrudnia Meg na stanowisku łącznika z ludźmi. Od pierwszej chwili wyczuwa, że dziewczyna coś ukrywa, poza tym jej zapach jest inny niż zapach ludzkiej zwierzyny. Jednak instynkt nakazuje mu dać jej tę pracę.
Przede wszystkim książka przyciagneła mnie wykreowanym nowym światem i czytając mam wrażenie jakbym miała ten świat przed oczami . Książka wciągnęła mnie błyskawicznie , mamy tutaj ludzi i innych , którzy przyjmują postaci zwierząt . Jest tutaj dużo postaci , a każda jest opisana tak świetnie że szybko się do nich przyzwyczaiłam i lawirowałam między różnorodnymi postaciami . Zarówno dużo humoru jak i sytuacje brutalne .
Książka ma ponad 500 stron a ja połknęłam ją w parę dni i nie mogę się doczekać następnych tomów .
,,-Wrona w recepcji, szczeniak w sortowni, a na zewnątrz szalony Wilk – mruknęła do siebie – Czy ten dzień może być gorszy? Najwyraźniej mógł – ale na szczęście Meg zauważyła robaka, którego Jake wrzucił jej na przeprosiny do herbaty, zanim go połknęła.''
Kategoria : fantastyka 



Jenna Black dark descendant
To jedna z tych książek , która mnie wciąga a jednocześnie mogę się przy niej zrelaksować .Nikki Glass jest detektywem który miał pecha przejechała swojego klienta ale niespodziewana się że przez to zabierze jego nieśmiertelność . Tak , to jest to co lubię . Szybka zwroty akcji , przyjemne pióra i postacie do których chcę wracać. No i co tu dużo mówić takiego motywu nie wampirów , wilkołaków a Bogów spotykam się chyba po raz pierwszy . 
Kategoria : fantastyka



Tammara Webber tak blisko
Jacqueline główna bohaterka zostaje zaatakowana przez Bucka, przyjaciela jej eks-chłopaka. Ocalona przez nieznajomego,dziewczyna chce tylko zapomnieć o koszmarnym wydarzeniu. Jednak Lucas, jej wybawca, nie spuszcza z niej oka..
Kiedy okazuje się, że Buck nadal prześladuje Jacqueline, ta ma do wyboru: pozostać ofiarą albo nauczyć się bronić.
Na początku nie byłam zbyt pozytywnie nastawiona do tej książki , bohaterami są studenci ale na początku miałam wrażenie jakbym czytała książka o licealistach , jednak tak , przyznaje szybko się wkręciłam głównie za sprawą Lucasa, tajemniczego chłopaka , które daję Jaqueline różne sygnały raz jest obojętny raz pokazuje że mu się podoba .Sytuacja nie jest taka prosta , Jaqueline prześladuję Buck a z Lucasem powoli zbliżają się do siebie mimo jego skrywanej przeszłości .

Cytaty :
,,Miłość nie jest brakiem logiki. Jest logiką sprawdzoną i udowodnioną. Podgrzaną i wygiętą tak, by wpasowała się w kontury serca. ''
,,Ludzie rzadko mówią to, co naprawdę myślą, i rzadko zdradzają to co, co naprawdę czują. Nikt nie jest szczery. ''
Kategoria: literatura młodzieżowa/romans



Olivia Cunning
Cała seria za sceną składa się z 5 książek każda o innym członku zespołu oraz jego życiu , problemach , miłości no i cóż o seksie też .
Najbardziej spodobała mi się cześć 4 mocne uderzenie chociaż głównego bohatera Erika przez 3 poprzednie części nie za bardzo lubiłam .Czyta się je szybko , przyjemnie no i cóż są to pikantne książki skąd można czerpać inspiracje dla urozmaicenia życia seksualnego ;)
Ulubiony w miarę grzeczny cytat :
,,- Nigdy nie sądziłem, że dożyję tego dnia - powiedział Brian. - Eric wreszcie właściwie przeleciał dziewczynę - krzyknął Trey.- Woohoo! Woohoo! - I to w pojedynkę - dodał Sed, brzmiąc jak dumny ojciec. Rebekah usłyszała przez drzwi, jak przybijają sobie piątki. - Wisisz mi dwadzieścia dolców, Sinclair - powiedział Trey. ''
Kategoria : +18 , erotyk? Literatura piękna ? 

 
Cherrie Lynn
Zarówno do szaleństwa i do utraty tchu były pierwszymi książkami o pikanym klimacie po które sięgałam . Postacie zdecydowanie dopasowani tak że przyciągali mój wzrok i całą uwagę . Jednym słowem uwielbiam natomiast nie jest to książka dla każdego 

A następne książki , które chce przeczytać lub już czytam 



 
 

2 komentarze:

  1. Nie znam wszystkich książek, które zostały tu opisane. Czytałam jednak książkę pt. Sprzedana. Jest naprawdę bardzo dobra. Przeczytałam ją bardzo szybko i wręcz nie mogłam się od niej oderwać. Zapiszę sobie pozostał tytuły i na pewno się skuszę aby przeczytać.

    OdpowiedzUsuń