sobota, 29 marca 2014

Ulubieńcy


Ulubieńcy trzy miesięczni tym razem kolorówka i lakiery do paznokci 

Na pierwszy ogień zacznę od lakierów bo ich jest najmniej.
 Flash nail care - 1 lakier od lewej . Nr 43 , zdecydowanie ulubieniec ostatnich tygodni , dwie warstwy i moje paznokcie mają taki mleczny odcień , jasny , końcówki paznokci wyglądają na tak białe jakbym pomalowała je na biało . Jak na razie minusów brak .

Essie We're in it together
Bardzo długo szukałam takiego właśnie koloru cukierkowego , chłodnego różu z drobinkami które widać w blasku słońca .Próbuje go nie nakładać często bo wiem że stacjonarnie jest on dość drogi natomiast z przyjemnością . Trwałość około 3 dni bo zazwyczaj po tylu dniach mam ochotę na coś innego . Jedynym minusem jak dla mnie ciężko się zmywa , prawdopodobnie przez drobinki w sobie
Cena:w internecie można go dostać do 20 zł , stacjonarnie około 30zł

CHI - kompletnie nie wiem jaki to numer bo nie mogę go znaleźć ale jest to genialny lakier pod względem trwałości . Ostatnio gdy nie miałam czasu zapomniałam o tym że co 3 dni zmywam gdyż potem mało który lakier zostaje na moich paznokciach a tu niespodzianka trwałość 7 dniowa (zmyłam tylko dlatego że pojawiły się lekkie odpryski i mi się nudziło) 

Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
Po pierwsze uwielbiam , kocham i mogę pisać pieśni pochwalne . Używam jej od kiedy weszła na rynek natomiast nie robię tęgo tak jak każe producent tylko kładę pod lakier . W ten sposób moje paznokcie są twarde , wytrzymałe a kiedy zmyje lakier nie mam już problemu z przebarwieniami lub jakimkolwiek odbarwieniu płytki paznokcia . Jednak uwaga zawiera formaldechyd więc trzeba ją używać ostrożnie .
Cena: ok. 11zł / 12ml 

 
Max factor 2000 calorie
W tej chwili to mój ulubiony tusz , pogrubia , wydłużą , podkręca i jest rewelacyjna , dopiero pod koniec dnia lekko się może kruszyć . Nic dodać nc ująć , odstawiłam dla niego wszystkie maskary .
Cena : 30-39zł/ 9ml ja go dorwałam w Biedronce za 17 zł

 
Essence long lasting eye pencil 02 Hot Chocoloate
Zakupiłam tą kredkę bo podoba mi się lekko podkreślona dolna powieka takim bronzem natomiast szybko tego miejsca znika . Co innego gdy lekko podkreślam górną powiekę , od razu efekt jest lepszy i dość długo się utrzymuje .
Cena: 6,99zł 

Paese eyeshadow base
No cóż baza jak baza , poprzednia z Avonu też była dobra . Natomiast z Paese jest lepsza pod względem wydajności , mam już ją od 4 miesięcy i jeszcze sporo jej jest . Przedłuża trwałość cieni , chociaż nie podbija ich koloru co mi nie przeszkadza szczególnie
Cena: 15,90zł / 5ml 

 
Bell Fashion&mat nr 504
Uwielbiam jego jaśniejszą połówkę . Ma fantastyczny kolor na powiece wygląda jak taki mleczny róż i nałożony na całą powiekę doskonale rozświetla . Jest dobrze na pigmentowany , nie osypuje się , czego chcieć więcej .
Cena : 11 zł

 
La femme
Paletka jest mi nie znanej firmy , natomiast o dziwo prawie się nie sypią , mają niesamowitą pigmentację . Co prawda te kolory nie są dla każdego , w opakowaniu są same perłowe kolory , ja zaś uwielbiam ostatnio łączyć najjaśniejszy perłowy dzień z tej paletki z cieniem z kobo o kolorze ciemnej czekolady . 

 
Revlon colorstay 150 buff
Najlepszy jaki do tej pory używałam podkład , Uwielbiam wprost ubóstwiam i już najchętniej bym wykończyła pozostałe podkłady by tylko mieć ten . Matuje , jest trwały , kryjący , znalazłam idealny odcień i współgra z moją kapryśną ostatnimi czasami cerą .
Cena : 29-69 zł/30 ml

 
Eveline biohyaluron 4d bb
Jest to korektor kryjąco-rozświetlający który kupiłam ze względu na to że lubie rozświetlać okolice pod oczami , zwłaszcza gdy jestem nie wyspana . Używam go codziennie od połowy grudnia i wprost uwielbiam . Nie mam dużych cieni po oczami więc nie wiem jak będzie z ich zakryciem natomiast obszar gdie nakładam korekto nie nakładam już podkładu . Zdecydowanie ma pożądne krycie , dobrze rozświetla i przegonił mój wcześniejszy korektor z bell .
Cena : 14 zł


 
Lidl Suhada mineral rouge- true red
Ostatnio na nowo się w nich zakochałam , nie jest niestety dostępny w Lidlu . Nadaje policzkom taki delikatny kolor zdrowej , dziewczęcej skóry , ze względu na pigmentacje potrzeba jest jego mała ilość . Plus jest bardzo wydajny i kosztował mnie grosze . Jedyny minus jest taki że potrzeba do niego lekkiej ręki bo kolor jest intensywny i ciężko go rozetrzeć 

Sensique 
Kuleczki rozświetlające , no cóż ja je trochę pokruszyłam do postaci sypkiej bo mi po prostu było nie wygodnie . Mam go od roku i jest to idealny róż , który przegania ten z lidla po względem takim że nabiera się go małą ilość a kolor nie jest tak intensywny co pokazuje poniższe zdjęcie .


 

w7 bronzer
Matowy świetnie napigmentowany broner . Szybko się nakłada , ma fajną formułę ani za miekką ani też za twardy co pozwala na nabranie na pedzel odpowiednią ilość produktu , no i przede wszystkim jest trwały , spokojnie wytrzymuję 9 godzin .
Cena : 11,49


 
Nivea vitamin shake
Najlepsza pomadka nawilżająca , ładnie pachnie , smakuje daje lekki połysk a co najważniejsze nawilża . Na moich ustach daje taki świeży efekt mimo że to nie szminka lekko koloruje usta uwydatniając ich naturalny kolor  
Cena : 8zł

Catrice pure shine 030
Prześwietna alternatywa jeśli nie wiem co wybrać czy błyszczyk czy szminkę czy balsam do ust . Pachnie nieziemsko nawliża , daje kolor , który jest dość trwały znika w 3 godziny w estetyczny sposób . Jedyną wadą którą znalazłam to lekkie lepienie się , może też podkreślać suche skórki natomiast ja nie mam takiego problemu .
Cena ok 21 zł / 2,5 g 

Catrice Ultra colour 130 frozen rose 
Niestety  tego co patrzyłam już nie dostępna . Jest to mój ulubiony kolor szminki , do mnie pasują takie jasne róże . Nie jest najtrwalsza ale bardzo ładnie schodzi . Przy tym nie wysusza moich ust  
Cena: ok 20 zł  

Rimmel 070 airy fairy
Ot taka sobie fajna szminka na codzień . Nie jest to może fenomen ale ta formułą , delikatny kolor oraz to że nie znika w nieestetyczny sposób na co dzień mi wystarcza
Cena : 17 zł

Od lewej catrice ultra shine , rimmel , nivea i catrice pure shine




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz