czwartek, 18 września 2014

Haul

No co tu dużo mówić zapraszam na zakupy ostatnich tygodni z uwzględnieniem gdzie co kupiłam

Biedronka 

Garnier płyn micelarny
Węszę ulubieńca wszech czasów . Micel jest genialny . Jako że moje oczy ostatnio się zrobiły wrażliwe pieczą po wszystkim a po tym produkcie tego nie ma i mogę odetchnąć . Chyba muszę zrobić zapas póki jedna butla kosztuje dyszkę . Jest wydajny natomiast cóż pewnego razu po prostu wyśliznął mi się z rąk i trochę się wylało . 
Cena w promocji 11 zł za 400 ml

Maybelline Colorama
Ot chciałam zaszaleć i na zbliżającą się jesień dorwałam klasyczną czerwień . No cóż kolor trzyma się już 4 dzień .
Cena w promocji 6 zł

Bebeauty róż do policzków
Taaaak , tak , moje widzimisię . Przechodziłam koło ich kosmetyków i po prostu skusiłam się . Kolor ciepła pomarańcza jest po prostu cudowny . Bardzo ładnie wygląda na buzi , wystarczy go wklepać i napewno nada się też dla takich osób jak ja , które z kremowymi różami nie miał styczności . Zrobiłam zapas bo tak mi się spodobał
Cena około 6 zł 
 
Hebe

Nivea lip butter
Masełko do ust ja mam werje karmelową , która pachnie pięknie . Ot takie smarowidło

Bell Lip tint
No cóż mam słabość do takich produktów , których nie trzeba co chwila pilnować czy nie zeszły z ust . Tym razem kolorek nr 12 taka dzienna przygaszona czerwień i nr 2 ognista czerwień . Ostatnio właśnie strasznie lubię te połączenie czerwony lakier na paznokciach czerwone usta i delikatne oczy

Avene Triacnel
Główny punkt zakupów . Był w promocji -30% a że krem ten kosztuje niemal 51 zł co jest trudne do przełknięcia postanowiłam kupić . Lepszej ceny nie będzie 29 zł .
Dlaczego na niego polowałam . No cóż jesienią zbliża się walka z potworkami czyli krostkami i bliznami trądzikowymi a najlepiej wpływają na to specyfiki z kwasami o których będzie notka bo jednak to są produkty dzięki czemu moja twarz już wygląda lepiej a ja idąc tylko po bułki nie muszę aż tak się malować .Baa nawet w upały nie nakładałam makijażu bo cera aż tak się poprawiła 

 Porównani kolorów (od lewej) 
12 Pomarańczowa lekka dzienna czerwień 
2 Intensywna czerwień , przy jednej warstwie widoczny odcień pomarańczy 
10 róż dzienny , nakładając więcej niż jedna warstwa robi się nasycony 
5 Fuksjowy róż
Natura 

Ingrid mineral silk&lift
Podkład . Potrzebowałam czegoś taniego i sprawdzonego . No cóż pamiętałam że ten jest całkiem dobry a kosztuje około 7 zł . Odcienie ma takie sobie 29 porcelanowy jest lekko za ciemny natomiast za pomocą gąbeczki i pudru niweluje ten efekt .

Camouflage Pierre Rene
Potrzebowałam korektora a mój dermacol właśnie się skończył postanowiłam kupić coś nowego . Narazie całkiem przyjemnie się używa natomiast odcień 1 jest ciemny i trzeba go dobrze wklepać

Bell korektor antybakteryjny
Kupiłam ale nie kryje , dziwnie pachnie i chyba będzie leżakował aż wymyśle co z tym nieszczęśnikiem zrobić . 
 Auchan

 Ziaja masło kakaowe
Ot taki kremik do smarowania ciała . Nigdy nie lubiłam się kremować , moja skóra nie jest sucha a wręcz normalna , no ale po kremie brązującym i stałym uczuciu miękkości i jedwabistości sięgnełam po coś nawliżającego .

 Apteka 

Pharmaceris T Zestaw Przeciwtrądzikowy krem normalizujący zwężający pory + Antybakteryjny żel myjący 
No cóż taak skusiłam się . Poszłam do apteki po krem nawilżający z barwy i  krem matujący z Iwostin a wyszłam z takim oto zestawem .  Użyłam dopiero parę razy kremu na dzień i muszę powiedzieć że działanie ma całkiem , całkiem . Póki co zabieram się za testowanie .

+ Gratis w postaci żelu z Biodermy sebium



2 komentarze:

  1. bell korektor miałam, jeden wielki niewypał, jak masz go pół roku, to wywal, bo mój po tym czasie zaczął jełczeć i śmierdzieć, wiec poszedł w kubeł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno go kupiłam bo w sumie markę Bell bardzo lubię a tu takie rozczarowanie . Dzięki za ostrzeżenie :)

      Usuń