czwartek, 11 września 2014

Ulubieńcy sierpnia


Taak wiem że dziś mamy 11 Września . Zdecydowanie brak mi ostatnio poczucia czasu więc przychodzę z opóźnieniem z paroma kosmetykami , które zdecydowanie warto polecić . 


Eveline Sos Lash Booster 
Multifunkcyjne serum do rzęs 5w1 
Producent opisuje te 5w1: Podwaja objętość . Wydłuża i wzmacnia . Odżywia i regeneruje . Przyśpiesza wzrost . Zapobiega wypadaniu
Najlepsza baza pod tusz . Jako odżywka raczej by się nie sprawdziła ze względu na to że mam wrażliwe oczy i przy każdej substancji chemicznej po prostu oczy mi łzawią , puchną i są zaczerwienione .
Za to na dzień pod tusz jest to genialny wynalazek .
Przede wszystkim z każdym tuszem robi cuda a już z moim ulubieńcem to w ogóle . No ale do rzeczy , każdy tusz wygląda po prostu ładniej , utrzymuje się dłużej , robi to co ma robić a do tego nie niszczy rzęs , które mają na sobie warstwę ,,ochronną'' . Spełnia 3 z 5 obietnic co jak dla mnie i tak jest dobrym wynikiem bo zawsze byłam sceptycznie nastawiona do produktów ileś tam w jednym
Cena : 15 zł/10 ml 


Maybelline One by one volum express mascara 
Trzeci mój tusz z tej firmy i jak dotąd mój naj naj lepszy. Dlaczego właśnie on ? No cóż na początku szczota mnie przeraziła ale po dwumiesięcznym używaniu stwierdzam że ją lubię .
Tusz robi wszystko czego oczekuje , wydłuża , pogrubia , jest bardzo trwały ( co się rzadko zdarza) , efekt na moich rzęsach to firanka czy też wachlarzyk rzęs . Polecam polować na nią w promocji , ja go dorwałam za 21 zł 

Cena 31zł/9ml 

Pierre Rene Loose powder 
001 puder ryżowy 
 
Mój ulubieniec ze wszystkim pudrów jakich miałam i chyba się w nim zakochałam . Oficjalnie przepadłam i obiecuje mu wierność . Puder ryżowy jest białym bardzo dobrze zmielonym proszkiem . Dlaczego go uwielbiam ?
Z moim podkładem idealnym Revlon CS sprawia że mat utrzymuje się na mojej twarzy około 7 godzin a w dodatku makijaż jest trwalszy . Z innymi podkładami zwłaszcza rozświetlającymi jest to mat na 3-5 godzin w zależności od podkładu natomiast jest to nie lada wyczyn , niektóre pudry nawet po godzinie potrafią zrobić z mojej twarzy kule dyskotekową . Ponadto nie bieli noo chyba że nasypiemy go pół kilo i jest bardzo wydajny . Jedynym małym minusem może być opakowanie no ale wybaczam za jego rewelacyjne działanie 
Cena około 15 zł/8g

 Bourjois 1 seconde 
Szybkoschnący lakier
Lakier nosiłam na swoich pazurach namiętnie , 7 dni potem zmywałam i nakładałam go jeszcze . Ma cudowną konsystencję żelową , bardzo ładny różowy kolor , wysycha szybko no ale jednak nie w 5 sekund i wytrzymuje cały tydzień z bazą , bez bazy około 5 dni . Jedynym minusem może być cena 
Posiadam kolor 06 i napewno przy okazji jakiejś promocji skusze się na inne odcienie . 
Cena 25 zł/8ml 
 Essie no chips ahead 
Bardzo ale to bardzo ją polubiła mimo że nie jest prosta w obsłudze . Top coat jest to ostatnia warstwa , która ma nabłyszczać i utwardzać i essie to robi ale... i tu jest duże ALE , nie można go nakładać gdy paznokcie są nie wyschnięte lub dopiero co ponieważ wręcz będzie uniemożliwiał wyschnięcie . Natomiast jak nałożymy na suchy lakier wysycha błyskawicznie i spełnia swoje zadanie . W dodatku jest bardzo wydajny , używam go za każdym razem i lekko tylko ubyło . W regularnej cenie bym nie kupiła no aleee promocjaa
Cena 38 zł/13.5ml

 Hean High definition fixer spray
Długo się zastanawiałam czy go tu umieścić bo uwielbiam ten produkt i nienawidzę jednocześnie  .
Może zacznę dlaczego uwielbiam . No cóż jego głównym zadaniem jest scalić makijaż sprawić by utrzymał się jeszcze dłużej i to robi . Natomiast chciałam go też używać na co dzień do utrwalania makijażu oczu gdyż moje kreski zwłaszcza te na dolnej powiece potrzebują ciężkiej artylerii . I tu się nie sprawdza , przy codziennym stosowaniu wysusza i podrażnia głównie za sprawą alkoholu w składzie . Drugie co zrobił to mnie porządnie wysypał . Tak to byłoby na tyle jeśli chodzi o używanie go na co dzień .Jednak na jakieś większe wyjście bardzo polecam . 
Cena 25 zł/150 ml
Barwa Siarkowa 
Krem antybakteryjny matujący
Barwa siarkowa moc jak zwykle mój ulubieniec wszech czasów , zamieniam go tylko na zimę gdzie stosuje bardziej nawilżający alantandermoline . Ostatnio rozglądałam się za jakimiś aptecznymi matującymi kremami ale narazie boje się go zdradzić . Dlaczego ? Jest tani , 50ml starcza mi na 3-4 miesiące , nie wysypuje mnie po nim , lekko nawilża i zdecydowanie bardzo dobrze matuje . Dla mojej cery tłustej jest zbawienny zwłaszcza w okresie letnim .
Cena około 15-20 zł/50 ml 

Ziaja Sopot 
Balsam brązujący relaksujący 
Używałam go praktycznie przez całe wakacje to moja druga buteleczka. Jestem blada . Tak to stwierdzenie faktu . Fakty są takie że spaliłam sobie w pierwszym tygodniu lipca dekold i ramiona . Dziwnie wyglądałam więc zakupiłam sobie ten oto krem . Jak dla mnie efekt lepszy niż po samoopalaczu .
Jest bardzo nawilżający , przynajmniej w moim uczuciu i nie pachnie typowym koloryzującym produktem . Już po 1 aplikacji i odczekaniu w moim przypadku było tak że smarowałam się po kąpieli spać a następnego dnia nogi były przy brązowione , efekt można wzmacniać , ja go stosowałam 3 dni jeden dzień przerwy i tak w kółko . Świetny produkt za niską cenę . 
Jedynym minusem jest opakowanie z którego trudno wydobyć końcówkę produktu , właściwie nieżle trzeba się namachać . No ale za taką cenę i tak go uwielbiam . 
Cena około 11 zł/300ml
Makeup revolution ultra eyeshadows 
To się chyba rozumie samo przez się . Używałam ich dosłownie przez cały czas . Jak nie jedną to drugą . Recenzja jest na blogu więc nie będe się więcej rozwodzić , powiem tylko że są świetnie i je uwielbiam bezgranicznie 
Cena 40zł/16 g
 LaciBios femina protecta 
Płyn do higieny intymnej . Ostatnio miałam drobną infekcje więc potrzebowałam czegoś lepszego niż zwykle i ten płyn polecam jest rewelacyjny . Myje , chroni a przede wszystkim nie podrażnia okolic intymnych. Nic więcej od takiego produktu nie trzeba .
Cena około 10 zł/150ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz