niedziela, 14 września 2014

Moja pielęgnacja i stylizacja włosów

Głównie tego tematu unikam . A to dlatego że nie znam się na tym a poza tym moje włosy całkiem nieżle sobie radzą . Jeśli zapytacie mnie jakie mam włosy powiem że dziwne . Tak , właśnie tak .
Obecnie mam włosy koloru ciemnego brązu i lekko się falujące . Z długością to różnie bywa ;)
Oto produkty , które ostatnio bardzo ale to bardzo polubiłam

Szampon Kallos Vanilla nabłyszczający
Szampon jak szampon . Ja od niego dużo nie wymagam , ma zmywać , oczyszczać i nie plątać włosów . Ten wszystko to robi a w dodatku cudnie pachnie wanilią no i ten stosunek ceny do ilości produktu .
Cena 10 zł / 1l w Hebe

Kallos Latte maska do włosów z proteinami mlecznymi
Moje włosy chyba uwielbiają proteiny . Stosuje tę maskę od trzech tygodni każde mycie a myje włosy co 2-3 dni i dla mnie to odkrycie i jednocześnie wybawienie . Kupiłam podobno lepszą Litrową crema al latte ale jeszcze nie zdążyłam przetestować .
Po pierwsze zapach coś jak budyń waniliowy , który na moich włosach jest odczuwalny przez cały następny dzień .
Po drugie niesamowity efekt na włosach , które są gładkie , lejące się , nie elektryzują się , jeszcze bardziej się błyszczą .
Podsumowując cud , miód i orzeszki
Cena około 7 zł /275 ml Hebe

Amla Dabur serum dla zniszczonych końcówek
Na końcówki zawsze jest dobrze nałożyć jaki produkt zabezpieczający , nie tylko przeciw wysokiej temperaturze ale również przed urazami mechanicznymi .
Póki włosy zapuszczam nie widzę sensu podcinać co chwila końcówek . Stosuje więc różne sera , zazwyczaj posiadające w swoim składzie silikony .
Nie wiem jak jest z tym , doczytałam się tylko że znajdują się w składzie ekstrakty z Amli , olej jojoba i olej rozmarynowy .
Końcówki po nim są lśniące , nie puszą się , mają też ochronę więc jak dla mnie nie trzeba więcej
Serum dostałam jako gratis do zakupów na ekobieca
Cena ok 25 zł/50 ml w drogerii internetowej

Gumki invisi booble
Taak , myślałam początkowo a po co mi takie gumki . No cóż są genialne .
Zwykle miałam dużo gumek z metalowymi częściami , które co tu dużo mówić łatwo wyrywają włosy i niezwykle często poluje na nie mój kot . Nagle więc z 10 sztuk okazuje się że zostały dwie w tym jedna cała obśliniona bo kot lubi se czasem coś polizać .
Dlaczego więc kupiłam najdroższe gumki jakie mogłam ?
Po 1 nic z nimi się nie dzieje , fakt rozciągają się ale wracają do poprzedniej formy może nie aż tak jak na początku ale ja gdy nie używam nosze je jako bransoletka .
Po 2 nie wyrywają włosów i to w ogóle , a ja mam tendencje do zsuwania gumek i tym sposobem przy normalnych zdarza mi się parę wyrwać
Po 3 nie czuć że są , co początkowo może być dziwnym uczuciem
Po 4 nie zsuwają się , uważam że nawet jeśli zawsze można dodatkowo jedną pentelkę i voila
Po 5 nie gubię ich bo jedną cały czas mam jak nie na ręku to na włosach a pozostałe dwie mają swój domek
Po 6 mój kot się nimi nie interesuję
Cena 5 zł za sztukę

Joanna Color Naturia 
242 palona kawa
Ot zwykła , najtańsza farba . No cóż dla mnie najlepsza . Próbowałam wiele farb o kolorze ciemny brąz przez Londy palett , lorale i syoss . Niektóre z nich nie brały moich odrostów w ogolę , co w przypadku droższej farby nieziemsko wkurzało , a niektóre zostawiały brzydki poblask rudej marchewki , którego nie znoszę . Ten kolor jest idealny , do tego tani , nie wymywa się , nie niszczy włosów . Czego tu chcieć więcej . 
Cena około 5zł 

2 komentarze:

  1. z Kallosem jest tak, że wraz z ceną idzie jakość. Maska, owszem, jest świetna przez tydzień. Potem dzieją się dziwne rzeczy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta maska jest rewelacyjna a stosuje ją ponad 3 tygodnie po każdym myciu więc myślę że to indywidualna sprawa ;)

      Usuń