czwartek, 12 września 2013

Krem matujący który nie matuje .

Witam , dzisiaj znowu o kremie , a właściwie o kremie matującym .
Mowa o Dermedic , normativ , normalizującym kremie matującym .
Z tego co wyczytałam jest to stara wersja produktu , kto wie może nowa by mi się sprawdziła . Ta tutaj zawiodła moje oczekiwania .

Co pisze producent : 
Normalizujący krem o działaniu przeciwzapalnym zapobiega powstawaniu niedoskonałości skóry. Reguluje procesy nadmiernego rogowacenia naskórka, które są główną przyczyną tworzenia wykwitów na skórze. Systematyczne stosowanie kremu ogranicza namnażanie drożdżaków i bakterii w obrębie gruczołów łojowych i przeciwdziała tworzeniu się zaskórników. Dodatkowo krem działa matująco wiążąc nadmiar sebum i przy jednoczesnym ograniczeniu jego wydzielania. Wyciągi roślinne doskonale nawilżają i regenerują komórki naskórka oraz działają kojąco. Skóra staje się doskonale oczyszczona, gładka i matowa. Polecany dla skóry tłustej lub mieszanej, łojotokowej z tendencją do błyszczenia i powstawania wykwitów i zmian zapalnych.

Moja opinia : 
Nie kupiłam tego kremu sama , pewnie wtedy jeszcze mocniej bym żałowała . Opakowanie jest to zwykłą tubka , wole kremy w słoiczkach lub mające pąpkę no ale trudno .
Krem ma konsystencje lekką lecz lepką . Mam skórę tłustą więc takich konsystencji unikam .
Powiem tak jest to jeden z najgorszych kremów , które używałam  .
Po aplikacji zawsze odczekuję parę minut by produkt się wchłonął ALE ten produkt wchłonie się tylko gdy jest jego minimalna ilość na twarzy , inaczej muszę nadmiar wsmarowywać albo oczyścić twarz chusteczką .
Czy matuję ? Nie , używałam tego kremu w zimę , wtedy często sięgam po krem nawilżający pod makijaż . Efekt matu może i był , przez pierwsze 5 min a potem świeciłam się niczym kula dyskotekowa , albo gorzej .
Czy nawilża ? Nie . Przypominam że mam tłustą skórę a ten produkt nie nawilżał , za to natłuszczał skórę .
I do tego uczucie lepkości na skórze . Jedyny plus jest taki że nic mi po nim nie wyskoczyło ani nie podrażnił mojej cery . 
No cóż ta wersja do twarzy się nie nadaję .
Wymyśliłam zatem co innego , stosuje ten produkt jako krem do rąk i o dziwo ręce lekko nawilża , no ale zawsze coś . Wole zużyć go w taki sposób niż wywalić go do kosza .

Dostępność :
Apteki , sklepy internetowe

Cena/pojemność : 
Około 30 zł za 50 ml

Ocena 1/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz