piątek, 27 września 2013

Gąbka Infinity

Przedstawiam wam dzisiaj gąbeczkę Infinity która jakby nie patrzeć jest tańszą wersją lub jak kto woli podróbką Beauty Blendera. No cóż na oryginał się nie zdecyduje jak dla nie jest za drogi , to moja pierwsza taka typu gąbeczka no i cóż jak się zniszczy poszukam innych wersji .
Gąbeczkę posiadam od prawie dwóch miesięcy , używam codziennie i mam już wyrobioną o nic opinię .
Gąbkę trzeba lekko zmoczyć po czym lekko zwiększa swoją objętość różnica jest przede wszystkim w dotyku , jest bardziej miękka i milsza w dotyku.
Najpierw nakładamy podkład na twarz, a potem ruchem stemplującym rozprowadzamy go.

Zalety :
+W porównaniu do Beauty Blendera niska cena - 25 zł to nie tak dużo
+Dobra dostępność , przede wszystkim drogerie Natura
+Wszystkie podkłady , które mam rozprowadzają się za pomocą gąbki równomiernie , ładnie się stapiają z cerą . Warstwa , którą nakładamy jest cienka , mniejsze ryzyko smog oraz jakichkolwiek nierówności .  No i podkład , który nakładałam zawsze pędzlem czy palcami nie sprawdzał się bo był lepki i zostawiał tłustą warstwę  nałożony tą gąbeczką był lżejszy i stracił swoją lepkość .
+Lepsze krycie
+Jeśli chodzi o chłonięcie przez gąbkę podkładu to na pewno troszkę zjada , no ale pędzel również. Więc nie uważam to za wadę .
+Szybka i łatwa aplikacja
+Wydaje mi się że podkład dłużej się utrzymuje na twarzy
+Stosuje go i do korektora i do pudru

Wady :
-Trzeba gąbeczkę myć po każdym użyciu , ja myje wieczorem a gąbeczka do rana wysycha
-Można mieć problem z czyszczeniem , poleca mydło jeleń jednak niektóre środki myjące po prostu sobie nie radzą w związku z tym gąbkę początkowo szorowałam i niestety szybciej się niszczy


Ocena 5/5

Taak , mimo wad uwielbiam tą gąbeczkę , sposób aplikowania oraz ten efekt na twarzy , którego nie widzę przy użyciu pędzli lub placów . Na pewno jak mi się zniszczy to kupię ponownie chociaż szczerze powiem że może poszukam innych jeszcze tańszych wersji na ebay lub na allegro .  

3 komentarze:

  1. lubię tą gąbeczkę ;) ~Karoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , wręcz uwielbiam ;) Do pędzli i/lub palców nie powróce

      Usuń
  2. Podoba mi się ta gąbeczka i chyba się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń