poniedziałek, 16 września 2013

Saga o tuszach cz.3

Witam po paru dniach przerwy . Dzisiaj przyjrzę się tuszowi Extension volume od Eveline .

Co pisze producent 
Najnowsza mascara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION maksymalnie wydłuża i podkręca rzęsy, gwarantując niepowtarzalny efekt sztucznych rzęs. Wyjątkowa, elastyczna szczoteczka BOLD&FLEXY BRUSH™, opatentowana przez Eveline Cosmetics, powstała z najnowocześniejszych materiałów w technologii DuPoint Hytrel ® i zapewnia wykonanie perfekcyjnego makijażu oczy, precyzyjnie rozdzielając rzęsy i umożliwiając pokrycie wszystkich włosków nawet w kącikach oka. Tusz Extension Volume posiada wyjątkową kompozycję składników aktywnych, która wzmacnia i odbudowuje rzęsy od nasady aż po same końce. Zapobiega też ich wypadaniu podczas demakijażu. Rzęsy są wyraźnie odżywione i nawilżone.

Cena : ok.12 zł

Dostępność :  Wszędzie tam gdzie spotkamy szafy Eveline , widziałam że wchodzą do Rossmana , drogerie internetowe i małe drogerie osiedlowe

Moja opinia 
Nie zgadzam się z ostatnim daniem producenta , odżywione i nawilżone rzęsy ? Nawet nie wiem czym się różnią suche rzęsy . Zawsze byłam zdania że tusze jak sama nazwa wskazuje służą do tuszowania od odżywiania i nawilżania są inne produkty  jakieś sera czy odżywki . 
No cóż , przy opisie produktu często widzę albo jakieś dziwne rzeczy albo ach i ochy na temat produktu . Postanowiłam że będzie czytelniej jak rozdzielę moje wywody na plusy i minusy

Zalety : 
+ Szczoteczka taka jak lubię , silikonowa , nie za duża  , a przynajmniej krzywdy sobie nie zrobię 
+ Wydłużnie 
+ Pogrubienie 
+ Fajne opakowanie , nie ścierają się z niego napisy 
+ Cena 
+ Dostępność

Na tym się niestety plusy kończą . 

Wady : 
- Trwałość jest bardzo średnia , mascara się osypuje po połowie dnia , wieczorem już praktycznie na rzęsach nie widać tuszu
- By efekt był taki jak ja lubię muszę nałożyć 3 warstwy tuszu .
- Skleja rzęsy już przy drugiej warstwie 

Ocena 3/5  Nie jest to zły tusz ale o ile efekt zadowala mnie bardzo o tyle trwałość i aplikacja mnie zrażają . Polecam jednak wypróbować , cena jest mała a efekt jest ładny . Niestety u mnie mało który tusz jest naprawdę trwały



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz